UX (User Experience) kontra UI (User Interface) – różnice i podobieństwa

UX (User Experience) kontra UI (User Interface) – różnice i podobieństwa

Strona przyjazna użytkownikowi? Intuicyjnie zbudowana aplikacja? Wiadomo, że odpowiedzią na te zagadnienie jest UI i UX. Ale co to tak naprawdę znaczy? Czy to tożsame pojęcia? Czym zajmuje się UI a czym UX? Czy to to samo? Przeczytaj i sprawdź, jak mają się do siebie te dwa obszary. UX i UX design, czyli co? UX (skrót od User Experience) skupia się na usprawnianiu procesu komunikacji systemu ze statystycznym użytkownikiem (do którego skierowany jest produkt/system) i…

Więcej

SSL – co to jest, jak działa i jakie są korzyści z posiadania certyfikatu SSL?

SSL – co to jest, jak działa i jakie są korzyści z posiadania certyfikatu SSL?

Posiadanie certyfikatu SSL jest potwierdzonym przez Google czynnikiem rankingowym. Dzięki niemu korzystanie ze stron jest bezpieczniejsze. W tym artykule wyjaśniam, czym dokładnie jest SSL, jak działa, jakie są jego rodzaje i czy warto inwestować w płatny certyfikat SSL. Certyfikat SSL – co to? Certyfikat SSL (z ang. Secure Socket Layer) jest protokołem sieciowym, który odpowiada za szyfrowanie danych przesyłanych między stroną a przeglądarką użytkownika. Jest to ogólnie przyjęty standard szyfrowania danych w internecie. Strony, które…

Więcej

Hosting dla firm – dlaczego warto go wybrać?

Hosting dla firm – dlaczego warto go wybrać?

Jeśli masz firmę, to na pewno posiada ona swoją stronę internetową. Czy wiesz jednak, jak ważny dla Twojego biznesu jest odpowiednio dobrany hosting? Czym zatem powinien się charakteryzować dobry hosting dla firm? Hosting – postaw na bezpieczeństwo i szybkość Hosting, zwłaszcza ten dedykowany dla firm, powinien łączyć w sobie kilka wartości: być bezpieczny, niezawodny, szybki i zapewniać wsparcie techniczne. Gdy mówimy o szybkości, mamy na myśli szybkość ładowania się stron. Dlaczego jest ważna? Po pierwsze,…

Więcej

Jak wybrać domenę internetową?

Jak wybrać domenę internetową?

W ciągu ostatnich 30 lat internet stał się nierozerwalną częścią naszego życia prywatnego i zawodowego. Z każdym rokiem coraz bardziej bliskie prawdy staje się stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w internecie to tak jakbyś nie istniał. Dlatego każda firma, która chce mieć stały kontakt z klientami musi założyć własną stronę www. A pierwszym działaniem ku temu jest selekcja i rejestracja domeny. Jak dobrać najodpowiedniejszą domenę internetową dla Twojej strony? Dobór domeny, a szczególnie tej,…

Więcej

Usuwanie filtra Google – jak zacząć?

Usuwanie filtra Google – jak zacząć?

Zauważyłeś raptowny spadek pozycji Twojej strony? Czy strona przestała także pojawiać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu precyzyjnych i wypozycjonowanych wcześniej fraz? Wszystkie czynności, mające na celu poprawę sytuacji, nie dają żądanych efektów? Jeżeli zaobserwujemy powyższe symptomy, oznaczać to będzie obciążenie strony filtrem Google. Filtr Google – co to takiego? Zanim przystąpimy do jakichkolwiek czynności należy wyjaśnić czym właściwie są filtry Google. Blokada pojawia się wskutek błędnego pozycjonowania – głównie przez pozyskiwanie linków z podejrzanych stron….

Więcej

Centrale telefoniczne

Centrale telefoniczne

Jesteś na etapie poszukiwań rzetelnej korporacji, która zamontuje centralę telefoniczną w Twoim przedsiębiorstwie? Odwiedź stronę internetową firmy Unitel. Firma usługowa Unitel działa na rynku od 1992 roku , jest specjalistą jeżeli chodzi o sprzedaż, a także montaż i całościowy serwisu centrali abonenckich centrali telefonicznych, tak cyfrowych, jak i analogowych. Firma Unitel jest autoryzowanym partnerem firm Slican oraz Platan od 1992 r. Dystrybuują także centrale marki Panasonic oraz produkty innych znanych firm takich, jak Dell, Alcatel,…

Więcej

EV SSL, Geotrust SSL, Wildcard SSL – jaki certyfikat wybrać?

EV SSL, Geotrust SSL, Wildcard SSL – jaki certyfikat wybrać?

Certyfikat SSL to specjalne zabezpieczenie stron www, zapewniające osobom korzystającym z sieci poufność danych i jest powszechnie stosowanym rozwiązaniem. Dlaczego powinno się wyposażyć swoją witrynę w zabezpieczenie SSL? Symbol zielonej kłódki – jak zidentyfikować SSL certyfikat? Certyfikaty SSL oznaczają szyfrowane połączenie, które strzeże internautów odwiedzających daną witrynę przed niekontrolowanym wyciekiem poufnych informacji – haseł, numerów kart kredytowych, loginów, danych osobowych itp. SSL certyfikaty są na ogół stosowane m.in. przez instytucje publiczne, serwisy aukcyjne, sklepy czy…

Więcej

Jak pozycjonować – nienaturalne linki przychodzące

Jak pozycjonować – nienaturalne linki przychodzące

Kluczowym powodem, przez który na witrynę online może być założony ban od Google, są nienaturalne linki przychodzące. Czy jest sposób na uniknięcie tych poważnych kar? Nienaturalne linki przychodzące – zakazane SEO Nienaturalne linki przychodzące to stosowanie nadmiernej ilości odsyłaczy kierujących internautów na naszą witrynę internetową. Przekraczają one normy uczciwego SEO stworzone przez firmę Google, ponieważ manipulują pozycją witryny w rezultatach wyszukiwania. Przeważnie nienaturalne linki przychodzące występują pod postacią wpisów promujących naszpikowanych licznymi frazami. Szerzy się…

Więcej

Optymalizacja sklepu internetowego pomoże zdobyć klienta

Optymalizacja sklepu internetowego pomoże zdobyć klienta

Całokształt zabiegów zmierzających do pozycjonowania portalu w przeglądarce Google określamy optymalizacją sklepu internetowego. Bazuje na zastosowaniu na stronie odpowiedniej zawartości, grafik oraz linków, które pomogą odbiorcom na szybkie trafienie na nas w internecie. Prześledźmy jak osiągnąć dobre rezultaty w sieci, używając odpowiednich rozwiązań do optymalizacji sklepów internetowych. Optymalizacja sklepu internetowego – dlaczego warto Optymalizację sklepów internetowych należy rozpocząć od ustalenia właściwej konfiguracji strony. Najważniejsze, żeby nasza platforma była zauważalna dla automatów funkcjonujących dla wyszukiwarek. Pamiętajmy…

Więcej

Podstawowe informacje o filtrach Google

Podstawowe informacje o filtrach Google

Kilka słów o filtrach Google? Filtry Google to rodzaj kary nakładanej na serwisy internetowe, które łamią wprowadzone przez Google zasady dla webmasterów. Wyróżnić możemy dwa rodzaje filtrów – filtr automatyczny albo filtr ręczny. Filtry ręczne nakładane są przez pracowników Google Webspam Team, natomiast algorytmiczne nakłada bezpośrednio algorytm Google. Filtr Google i co dalej? Co dzieje się ze stronami, na które zostały nałożone filtry i bany Google? Zazwyczaj odnotowują spadek w wynikach zwracanych przez wyszukiwarki. Zdarza…

Więcej
1 2