Tutaj sprawdzisz, kto ma w swojej ofercie pozycjonowanie Krakow
Znamy trzy kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak koncert popularnego piosenkarza, Dzień Dziecka czy Zielone Świątki. Ten typ pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie znaleziona i użyta odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. W większości wypadków powinno się zainicjować je na 2-3 miesiące przed ważnym wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową albo zmienioną treść strony internetowej.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Inny model pozycjonowania to dobre i wypróbowane rozwiązanie dla właścicieli firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Za sprawą poprawnego doboru słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads istotnie się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail oznacza także znacznie niższą konkurencję. Ważne jest także to, że coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie sportowe puma Drift Cat białe sklep online,
– golarka Braun Seria 3 czarna,
– telefon LG Q60 czerwony.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie istotne przede wszystkim dla sklepów online. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę produktów mogą skuteczniej piąć się na pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu kluczowe jest połączenie słowa kluczowego z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę z reguły:
– miejscowość (przykładowo “zespół na wesele Kraków”)
– dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Widzew”)
– państwo (“hostele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje usługi tylko do klientów zamieszkujących w danym regionie. Ten sposób pozycjonowania jest wykorzystywana także wówczas, gdy firma nie ma finansów na reklamę i nie ma możliwości konkurować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.
Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]