Szczegółowe informacje w temacie custom publishing. Przekonaj się!
Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Jest to technika kompleksowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Firmy podejmują się prac związanych zarówno z zaplanowaniem projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji wydawania następnych numerów istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing konkretniej
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw tego typu zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi,
- publikacje książkowe,
Cele custom publishingu
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
- zwiększanie lojalności,
- budowanie i zwiększanie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Kontakt z firmą:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]