Custom Publishing

Szczegółowe informacje w temacie custom publishing. Przekonaj się!

Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Jest to technika kompleksowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Firmy podejmują się prac związanych zarówno z zaplanowaniem projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji wydawania następnych numerów istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing konkretniej

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw tego typu zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • katalogi,
  • publikacje książkowe,

Cele custom publishingu

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
  • zwiększanie lojalności,
  • budowanie i zwiększanie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Kontakt z firmą:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]