Odwiedź firmę SEO - uzyskaj kompetentną pomoc specjalistów.
Firmy i właściciele stron internetowych, którzy marzą o tym, aby pojawiać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie działań . Nie dysponując rozeznaniem w kwestii SEO i nie monitorując regularnie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, trudno działać dobrze i – najważniejsze – skutecznie. Druga droga to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu braku budżetu. Trzecie wyjście to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet przekazany na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że oprócz fachowców od SEO w zatrudnione są tam również eksperci od content marketingu, projektowania graficznego, kampanii Google Ads i programowania służący merytoryczną pomocą w tych obszarach.
Zalety rzetelnej firmy SEO
Agencji SEO w Polsce jest sporo. Co wziąć pod uwagę w trakcie poszukiwań firmy, która wywinduje do góry naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Polecamy wybrać firmę, która działa na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, ale także tych kreatywnych czy marketingowych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co nie zawsze gwarantuje odpowiednią jakość usług. Współpracując z firmą, która istnieje od minimum dekady, można mieć pewność, że dysponuje ona sporym doświadczeniem i może w każdej chwili pochwalić się pokaźnym portfolio swoich byłych klientów. Agencje SEO na ogół na swoich stronach publikują dział z prezentacją tzw. „kejsów”. Zanim sygnuje się umowę wypada przeczytać studia takich przypadków, aby samemu przekonać się, jakich rezultatów można się spodziewać po agencji, a także to dla jakich branż pracowała oraz jakie kwestie udało jej się rozwiązać. Dobra agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: informuje o planach zadań na zbliżające się tygodnie, jak również przesyła sprawozdanie z przeprowadzonych działań i ich rezultaty.
Inna licząca się kwestia to personalizacja oferty i dostosowanie zakresu prac do profilu działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na pytanie ofertowe odpisuje w kilka minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, powinien to być znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu pytania przedstawiciel kompetentnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, żeby dopytać o pomocnicze dane o firmie, niezbędne do utworzenia dla niej wszechstronnej oferty. Chodzi o dane, których nie można znaleźć tak po prostu online, jak przykładowo informacja o prowadzonych do chwili obecnej pracach SEO i o ważnych dla klienta usługach bądź artykułach, które stara się wypromować.
Jaki model rozliczenia z agencją SEO jest właściwy?
Nieufnie warto potraktować agencje SEO, które oferują typ współpracy z zapłatą za wypracowany efekt. W takim systemie płatność odbywa się dopiero wtedy, kiedy frazy kluczowe dotrą na wynegocjowane w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top3 albo Top10). To w dalszym ciągu całkiem popularny sposób rozliczeń, jednak wiąże się ze znacznym niebezpieczeństwem – można bowiem osiągnąć szybki efekt łamiąc standardy ustalone przez Google. Stale aktualizowany algorytm też nie pomaga w spełnieniu obietnic złożonych klientowi, z tej przyczyny odpowiedzialna agencja SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych wyników. Co do opłaty za działania agencji SEO, to rzadko bywa ona stała – z reguły w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy nieodzowne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, by wykonać dogłębny audyt SEO, a potem wykonywać wszystkie wynikłe z niego prace. W późniejszym okresie współpracy, jak strona klienta zostanie już zoptymalizowana, koszty działań są o wiele mniejsze.
Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]