Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

Więcej o ofercie agencji PR Kraków

Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się usługodawcą, wytwórcą czy właścicielem sklepu, akcje marketingowe powinny stanowić istotny element podnoszenia jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na utworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, jednakże niewielkie firmy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja marketingowa – ekipa profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja marketingowa to grupa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu zawodowców znakomicie orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że zostanie ono poprawnie zastosowane w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – folderów, kalendarzy, stoisk targowych lub billboardów. Agencja reklamowa pomoże także stworzyć interesujące, unikalne teksty na stronę internetową zleceniodawcy, a także opracuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez modne portale, jak np. Twitter, Facebook i Instagram.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do podmiotów, które nie mają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się promocją. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, targów czy sympozjów, które zazwyczaj wymagają skrupulatnego planowania, takie zadania może wykonać agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zżytego ze sobą oraz kompetentnego zespołu pracowników – należy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń czy też zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, warto jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona kompetentnych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad spójnością kampanii i wizerunku marki.

Kontakt z firmą:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]