Ogólna dostępność internetu oraz wygoda wykorzystania go do znalezienia potrzebnych artykułów i usług przyczyniła się do tego, że każde przedsiębiorstwo chce aktualnie zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo założenie strony firmowej nie znaczy, iż nowi klienci nas znajdą – ważna jest bowiem obecność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Wiele niedużych firm, które świadczą usługi tylko na niewielkim obszarze lub wręcz w jednej miejscowości, np. w Lublinie lub w Krakowie, zastanawia się, czy pozycjonowanie…
WięcejPromocja i reklama
Czy opinie o firmie mają znaczenie? Skuteczny monitoring marki z BrandMentions
Jak nas widzą, tak nas piszą – głosi stare polskie przysłowie. I trudno mu odmówić prawdziwości, bo wizerunek czasem może zaważyć na losach firmy, jej upadku lub sukcesie. Dlatego narzędzia do monitoringu internetu pomagające w analizie odbioru marki są coraz chętniej wykorzystywane w biznesie. Jednym z nich jest wysoko oceniane przez wielu użytkowników BrandMentions. Czy faktycznie to narzędzie zasługuje na aż tak pozytywne opinie? I co możesz zyskać, korzystając z niego? Całodobowy monitoring marki w…
WięcejJakie możliwości daje private blog network?
Żeby klient znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, ale też zadbać o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony oraz to czy systematycznie publikowane są na niej kolejne wyczerpujące i użyteczne dla użytkownika artykuły. Ale nie wolno także pominąć tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków prowadzących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest korzystanie z PBN-ów – prywatnych sieci blogów. PBN –…
WięcejBuyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?
Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też personą marketingową albo zakupową) to opis klienta, stworzony na podstawie rzeczywistych danych na temat odbiorców danego produktu czy usługi. Obejmuje jednak nie tylko takie cechy…
WięcejSprzęt eventowy na każdą okazję – oświetlenie, nagłośnienie, sceny i namioty
Różnorodne eventy, zarówno te w zadaszonych obiektach, jak i w plenerze, odbywają się praktycznie każdego dnia. Ich planowanie nie jest już w dzisiejszych czasach domeną większych miejscowości i korporacji. Częstokroć jednak, gdy mniejsze podmioty postanowią o przygotowaniu jakiegoś wydarzenia wychodzi na jaw, że nie posiadają odpowiedniego sprzętu, a jego nabycie na jednorazowe wykorzystanie jest po prostu zbyt kosztowne. W takim przypadku warto skorzystać z usług wynajmu sprzętu eventowego. Głośniki, ogrodzenia, meble eventowe – co można…
WięcejRekomendowany fotograf Google – jakie usługi wykonuje?
Wirtualne spacery po firmach stają się popularne, a mnóstwo podmiotów coraz częściej zamawia opracowanie takiego spaceru i dodanie go w wizytówce Google. Opcja wirtualnego przejścia się po firmie przyciągnie sporą ilość nowych klientów i pozwoli zwiększyć obroty naszego biznesu. Żeby jednak wirtualny spacer był najwyższej jakości, należy zatrudnić rekomendowanego fotografa Google do jego stworzenia. Jakie kryteria spełnia rekomendowany fotograf Google? Rekomendowany fotograf Google to profesjonalista, który jest zalecany przez Google do przygotowania wirtualnego spaceru po…
WięcejCSR vs koronawirus – jak się zaangażować i komunikować w dobie pandemii?
W obliczu koronawirusa wiele firm decyduje się ulokować swoje środki w CSR, czyli corporate social responsibility. Jakie są przykłady takich działań oraz jak o nich pisać w firmowej komunikacji? Jak pisać w dobie pandemii? Rzetelnie – weryfikacja fake newsów to nic trudnego – wystarczy sprawdzić, czy informacja pojawia się w kilku innych innych, “poważnych” mediach (bardziej PAP i CNN niż portal plotkarski) oraz wstrzymać się 30-60 minut przed udostępnieniem szokującej wiadomości na swojej osi czasu…
WięcejAgencja SEO – co może zaoferować Twojej firmie?
Firmy i właściciele stron internetowych, którzy marzą o tym, aby pojawiać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie działań . Nie dysponując rozeznaniem w kwestii SEO i nie monitorując regularnie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, trudno działać dobrze i – najważniejsze – skutecznie. Druga droga to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu braku…
WięcejGoogle podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO
Kiedy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać solidną agencję SEO? Warto skorzystać z wskazówek specjalistów, a najlepiej samego Google. Google doradza, jak zatrudnić rzetelną agencję…
WięcejWizytówka firmy w Mapach Google najlepiej z wirtualnym spacerem
Promocja firmy w Mapach Google to dzisiaj istotny punkt promocji marki w sieci. Z jej pomocą stajemy się widoczni dla internautów wyszukujących w danej lokalizacji konkretną usługę i możemy w ten sposób pozyskać nowych klientów. Istnieje świetna metoda, by pośród sporej ilości podobnych firm w naszym mieście wyróżnić się na Mapach Google i prześcignąć konkurentów. Ale czym jest wirtualny spacer? Czy powoduje, że promocja firmy w Mapach Google jest jeszcze bardziej efektywna? Dlaczego należy się…
Więcej